Veelgestelde vragen

  • Rijdt Xwift over heel Europa ?
    • Ja.
      Xwift levert en haalt op in alle Europese landen.

  • Zijn uw goederen verzekerd op onze vrachtwagens ?
    • Ja.
      Tijdens het uitvoeren van uw transport zijn uw goederen verzekerd volgens de CMR-conventie.

  • Wat gebeurt er met extra wachttijden ?
    • Extra wachttijden worden aangerekend per begonnen kwartier en per schijf van 15 minuten.

  • Is Xwift 24 op 24 bereikbaar ?
    • Ja.
      U kan ons telefonisch 24 op 24 bereiken op het nummer 09/328 60 64.

  • Waarvoor staat het nummer van de "types" voertuigen ?
    • Het nummer staat voor gewicht dat het voertuig maximaal mag laden.

  • Hebben jullie bestelwagens een laadbrug ?
    • Neen.
      Onze bestelwagens zijn niet uitgerust met een laadbrug.
      De types T4000, T9000, T14000 en T25000 hebben wel een laadbrug.

  • Hebben alle vrachtwagens schuifzeilen ?
    • Ja.

  • Hebben alle vrachtwagens een dakschuifzeil ?
    • Neen.
      Indien uw goederen via het dak moeten geladen worden, dient u dit te vermelden bij uw bestelling.

  • Is die Xwift-bon een rechtsgeldige CMR ?
    • Ja.
      U kan de Xwift-bon hanteren voor uw binnenlandse zendingen.

  • Op welke voertuigen bevindt er zich een transpallet ?
    • Al onze vrachtwagens, behalve die met kooiaap, zijn uitgerust met een transpallet, de bestelwagens niet.

  • Heeft Xwift een ADR-vergunning ?
    • Ja, Xwift heeft een ADR-vergunning. Enkel klasse 1 en 7 mag Xwift niet vervoeren.

  • Wat zijn de algemene specificaties van de kooiaap ?
  • Kan Xwift een gecombineerd transport Cool + ADR of kooiaap + ADR uitvoeren ?
    • Ja, dit is mogelijk. Voor meer info graag via mail of telefonisch contact opnemen.