Beste klant,
Zoals elk van jullie ongetwijfeld weet, wordt onze samenleving momenteel getroffen door uitzonderlijke omstandigheden. Dit heeft een impact op ieders privéleven, maar ook op de professionele bezigheden.
Gezien de vele vragen die ons als bedrijf bereiken mbt onze beschikbaarheid, wensen wij jullie hierbij graag uitdrukkelijk te bevestigen dat de werking van Xwift op heden ongewijzigd is tegenover de aanpak die wij sedert de oprichting hanteren.
Xwift beschikt vandaag over voldoende capaciteit om jullie te helpen bij de uitvoering van uw transportopdrachten. Dit zowel met bestelwagens (regulier, gekoeld of ADR) , diverse types vrachtwagens (regulier, gekoeld of ADR) , diverse types vrachtwagens voorzien van Moffett (kooiaap),… Kortom, het volledige wagenpark dat u bij ons kent.
Het is inderdaad zo dat bepaalde klanten hun deuren tijdelijk gesloten hebben. Hierdoor kwam bij ons extra capaciteit vrij. Het is echter ook zo dat andere klanten net meer bij ons bestellen. Bijv. de grootwarenhuizen om maar 1 enkel voorbeeld te geven.
Er zijn echter ook firma’s die net door de uitzonderlijke omstandigheden op zoek zijn naar uitzonderlijke alternatieven. Hier hebben wij het bijv. over firma’s die zich normaal kunnen beroepen op een eigen wagenpark met eigen chauffeurs, maar die door ziekte-uitval of bescherming van hun eigen personeel nu overgaan tot uitbesteding aan gespecialiseerde transporteurs zoals Xwift.
Zoals wij u steeds beloofden staan wij nog steeds 24/7 (365/365) voor u klaar. In goede en slechte tijden. Dit is vandaag niet anders en zal ook de komende tijd niet anders worden, tenzij wij te maken zouden krijgen met een uitzonderlijk hoge terugval van het aantal beschikbare chauffeurs. Op vandaag hebben wij echter geen enkele indicatie in ons personeelsbestand om van de veronderstelling uit te gaan dat dit op korte termijn anders zal zijn. Xwift heeft het voordeel van het aantal. Dit zowel wat betreft aantal beschikbare chauffeurs als wat betreft het aantal beschikbare wagens.
Het is wel zo dat wij extra veiligheidsmaatregelen getroffen hebben ter bescherming van onze chauffeurs en ter bescherming van de verlader en de ontvanger van de goederen. Enkele hiervan zijn:
– Onze chauffeurs houden zich aan de maatregelen opgelegd door de overheid
– Steeds 1,5m afstand houden (social distancing)
– Leveringen bij particulieren kunnen maar tot aan de drempel
– Cash geld bij leveringen wordt niet meer aanvaard door onze chauffeurs
Indien u dit wenst kan u uw dossierbeheerder contacteren om een gedetailleerd overzicht te krijgen van al deze ingrepen.
Vanzelfsprekend kan u ook terecht bij onze mensen op de dispatch-afdeling waar u uw transporten mee regelt.
Telefonisch op 09/328 60 64 of per mail op transport@xwift.be .
In moeilijke tijden is het nodig dat we elkaar helpen, zowel privé als professioneel. Wat het goederenverkeer over de weg betreft, zijn uw mensen en ladingen bij ons nog steeds in veilige handen !
Veel sterkte in deze moeilijke tijden. Als we u kunnen helpen, dan horen wij het graag !
Met vriendelijke groeten,
Het XWIFT-team
XWIFT bv
STEENWEG DEINZE 148
9810 NAZARETH
Tel: +32 (0)9 328 60 64
Fax: +32 (0)9 328 72 63
Algemeen: info@xwift.be
Aanvragen: transport@xwift.be
BTW: BE 0464.886.950
Xwift is een dynamische firma gespecialiseerd in express transport van goederen in alle maten en gewichten, doorheen Europa en dit 24/24 het ganse jaar door.
Wij rijden uit vanaf onze start-plaatsen in Kruisem, Gent, Aalst, Sint-Niklaas en Antwerpen.
Stiptheid, flexibiliteit, respect en communicatie zijn enkele van de waarden die wij hoog in het vaandel dragen.
Contacteer ons en overtuig uzelf van onze betrouwbare service en dienstverlening aan een voordelig tarief!
Vul het online bestelformulier in en u wordt dadelijk door ons gecontacteerd.
Bekijk onze vacatures of solliciteer spontaan via onze jobsite.